Illustrasjonsfoto: Elmatica AS

Elmatica utnevner ny sjef for kundetjenester

Høyere aktivitet og fokus på samsvarsarbeid har ført til justeringer i avdelingen for kundetjenester hos Elmatica. Derfor er Estelle Blocklet utnevnt til Customer Service Manager.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er 2 år eller eldre

I følge selskapet er det blitt et økende behov for kundestøtte og fokus på oppgaver rundt samsvar, spesielt overfor kunder i forsvarsindustrien.

Estelle Blocklet

Estelle Blocklet har vært i Elmatica i ett år der hun arbeidet med implementering av et nytt kontrollsystem. – Ved å utnevne Blocklet som leder for kundetjenester forsterker vi fokus og kompetanse på dette området, sier Vidar Olsen, innkjøpssjef i Elmatica.

– Med stadig flere kunder i alle regioner og industrier, ser vi også et behov for avanserte kundetjenester med hensyn til kommunikasjon og integrasjon. Blocklet har, til tross for kort tid i selskapet, vist at hun er en verdifull ressurs. Hun har forbedret eksisterende prosedyrer til å levere kvalitetstjenester og støtte internt, men først og fremst overfor våre kunder, legger Olsen til.

Powered by Labrador CMS