Avnet strekker seg lenger

Den globale distributøren har gjort en real ansiktsløfting med ny logo og nytt slagord.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er 2 år eller eldre

I følge selskapet er det på tide å gjøre noe, etter 50 år i industrien. Ikke minst fordi de i den senere tid har kjøpt selskaper som Premier Farnell og Hackster.io, og etablert Makersource.io. I tillegg har de fått ny toppsjef.

Logo, nettside og slagord er nytt, og «Reach Further» er det nye begrepet som skal inspirere både selskapet og kunder for tidene som kommer.

Den nye Avnet-logoen.

– Reach Further er vårt løfte om at Avnet og hver enkelt ansatt vil gjøre alt for å kunne lede kunder og partnere mot deres mål, sier markedsdirektør Kevin Sellers i Avnet. – En logo er mye mer enn en markedskampanje, det er et uttrykk for selskapets karakter og verdier, legger han til.

Les mer om forandringen på avnet.com (ekstern lenke).

Powered by Labrador CMS