Thinfilm-sjef i Mobile World-panel
Adm. direktør i Thinfilm, Davor Sutija, skal delta i en paneldiskusjon under Mobile World Congress neste måned i Barcelona.
Denne artikkelen er 2 år eller eldre
Det norske selskapet blir lagt merke til ute i verden, og et resultat av det er at Davor Sutija får plass sammen med seniordirektører fra kjente forbrukermerker som Toys 'R' Us og 7-Eleven for å diskutere nye, fremvoksende kjøpeopplevelser.
Paneldiskusjonen vil handle om hvordan detaljhandelen opplever betydelige endringer, på bakgrunn av nye muligheter som mobile og digitale plattformer skaper. Denne sesjonen vil diskutere strategier for å gjøre kjøpeopplevelsene mest mulig sømløse.
Panelet vil også løfte frem nye tkenologier – som Thinfilms egne NFC OpenSense tags, som gjør det mulig for merkevareleverandører å følge forbrukeren ettersom han navigerer gjennom mobile-, sosiale- og fysiske butikkhyller.